miércoles, 14 de abril de 2010

primer canvi a traves del reiki

He passat per els tres nivells de reiki i la maestria. El primer nivell va ser un xoc per mi. Un primer contacte concret amb la energia. Una primera consciencia de la energia i del seu poder. Era comercial oferint pisos a estrangers, i poc despres vaig començar a estudiar terapies alternatives. Va ser una obertura al mon natural i de les terapies alternatives. Segurament qualsevol altre terapia que hagues decidit fer m'hagues obert igualment a aquest nou mon, pero en el meu cas va ser el reiki. Estava ja en el meu karma aquest canvi de vida.
Un cop començes no hi ha qui et pari. Mai no es tard per apendre i trobar el cami de cadascu. Vaig deixar de costat aquells sentiment de buidor que tenia. L'unic buit que sentia es el de voler saber mes, mes i mes. Es un no parar. llibres, cursos, practiques, experiencies.... mai no s'acaben.
Cada dia es un nou despertar. Cada dia es un nou aprenentatge. Cada dia vius felicitat, emocions, sentiments...
Agraeixo a la vida estar aqui, haver pres aquest nou cami, tenir a la gent que tinc al voltant, tenir per menjar i viure, estimar i que m'estimin.

No hay comentarios:

Publicar un comentario